به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رازقی ضمن بیان این مطلب گفت : در ساعت 20:00 عصر روز گذشته در مسیر بزرگراه همت غرب به شرق بعد از پل باکری (منطقه 22) پژو پارس با 2 وسیله دیگر به شدت برخورد می کند .

سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : پس از برخورد پژو با وسیله نقلیه اول ، کنترل از دست راننده پژو خارج شده و خودروی وی با وسیله نقلیه دومی برخورد می نماید.

وی گفت : پس از وقوع این تصادف بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر گردید و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و علت حادثه پرداختند .

وی افزود : تیم های امدادی و اورژانس نیز به موقع در محل حاضر شدند و مصدومین را پس از معاینه و معالجه در محل به بیمارستان منتقل کردند.

رازقی در خصوص علت این حادثه گفت : علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو پارس می باشد که در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری شد.

وی به رانندگان توصیه کرد چنانچه در قبل و حین رانندگی احساس خستگی و خواب آلودگی کردند حتما از ادامه حرکت صرف نظر کرده و پس از استراحت کافی و رفع خستگی اقدام به رانندگی نمایند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟