حجم ویدیو: 7.21M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مبارزه دو خرس غول پیکر در وسط یکی از اتوبان‌های کانادا موجب رعب و وحشت یک زن راننده شد. این زن پس از مشاهده صحنه درگیری این خرس در حالی که با تلفن همراهش در حال تهیه فیلم از آنها بود در پایان مجبور به فرار Escape شد.

" کری مک گیلیوری" در یکی از اتوبان‌های استان بریتیش کلمبیا کانادا در حال رانندگی بود که ناگهان مبارزه دو خرس توجه او را جلب کرد. این زن بلافاصله خودروی خود را متوقف و اقدام به تهیه فیلم از مبارزه این دو خرس کرد. ویدئویی که توسط کری تهیه شده این دو خرس را در حالی که غرش و مبارزه می‌کنند با هم نشان می‌دهد. همچنین در این ویدئو یک قلاده بچه گرگ نیز که تماشاگر مبارزه این دو خرس است، دیده می شود. سرانجام مبارزه این خرس‌ها با دویدن آنها به سمت مک به پایان می‌رسد.

انتشار این ویدئو در شبکه اجتماعی فیسبوک که توجه بیش از ۱.۷ میلیون بیننده را به خود جلب کرد با واکنش کاربران نیز همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " چه ویدئوی جالبی. خرس‌ها در حال مبارزه با هم هستند و یک بچه گرگ در پشت آنها سرگرم تماشای این مبارزه است."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟