دستگیری 2 جوان موبایل قاپ در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی توسط ۲ سارق موتورسوار در حوزه کلانتری ۱۱۷ جوادیه تیمی از ماموران کلانتری دستگیری و شناسایی سارقان را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی در خصوص اظهارات مال باختگان بیان کرد: کلیه مال باختگان پس از مراجعه به کلانتری اظهار می‌داشتند که در حال مکالمه با گوش همراه شان بودند که ۲ موتورسوار جوان که موتورسیکلت آن‌ها فاقد پلاک بوده، گوشی آن‌ها را قاپیده و از محل گریخته اند.

وی بیان داشت: برای شناسایی متهمان تعداد گشت زنی‌های هدفمند افزایش تا اینکه در ساعت یک بامداد سوم مهرماه، گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان فدائیان اسلام راکب و ترک نشین موتورسیکلتی را مشاهده کردند که وسیله نقلیه شان فاقد پلاک انتظامی بود.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه طرح مهار و دستگیری سارقان اجرا و ماموران کلانتری موفق شدند در عملیات پلیسی هر ۲ موتورسوار را دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهمان تعداد ۴ دستگاه موبایل و یک دستگاه تبلت سرقتی کشف و متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۲۱ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند که گوشی‌های سرقتی را در محدوده خیابان‌های خزانه، دستواره، نازی آباد و هزار دستگاه ربوده اند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: از مکالمه طولانی به خصوص در تاریکی هوا اجتناب کنند و هنگام مکالمه گوشی را با دستی که به سمت دیوار است نگه دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟