آخرین خبر / عمه «احترام» توسط سگ‌ برادرزاده‌اش خورده شده است / در آستانه رخ داد

به گزارش رکنا، پیرزنی در آستانه اشرفیه به طرز دلخراشی جانش را از دست داد. این زن مسن طعمه سگ‌های درنده شد. اهالی روستای «لشکام» وقتی صدای جیغ‌ها و فریاد‌های این پیرزن بخت برگشته را شنیدند که دیگر برای کمک به او دیر شده بود. سگ‌های گرسنه در مدت کوتاهی دست، صورت و پاهای او را خوردند. نیروهای اورژانس وقتی به محل حادثه رسیدند که «احترام رهنما» دیگر نفس نمی‌کشید، درواقع این زن 80 ساله قبل از رسیدن نیروهای اورژانس و حتی پیش از کمک اهالی برای دورکردن سگ‌های گرسنه از بدن نحیف او جانش را از دست داده بود.

این خبر را فرمانده انتظامی آستامه اشرفیه اعلام کرد. به گفته این مقام انتظامی قربانی حادثه در مسیر برگشت از باغش طعمه این سگ‌ها شده است و اهالی محله پس از پیداکردن جنازه، موضوع را به پلیس اطلاع دادند. این حادثه حوالی ساعت 2 بعدازظهر رخ داد. جسد این زن مسن به سردخانه منتقل شده. آن‌طور که اهالی روستای محل حادثه می‌گویند این سگ‌ها متعلق به برادرزاده قربانی این حادثه وحشتناک است و همین امر باعث شد فرزندان پیرزن از (م. ر) شکایت کنند.

ساعت 2 بعداز ظهر بود که اهالی روستای لشکام شنیدن فریادهای (کمک‌کمک) یک زن را شنیدند. اما هرچه گشتند منشأ صدا را پیدا نکردند، دقایقی بعد دوباره صدا با جیغ و ناله بلند شد، اهالی روستا مطمئن بودند که زن مسنی کمک می‌خواهد، اما جای او را پیدا نمی‌کردند. تا این‌که یکی از اهالی چکمه‌های پیرزنی را دید که حوالی لوله اصلی آب روستا رها شده بود، بعد از کمی جست‌وجو در همان اطراف، اهالی روستا با صحنه وحشتناکی مواجه شدند. پیکر بی‌جان یک پیرزن که اعضای بدنش تکه و پاره شده بود و دو سگ نر و ماده همراه با توله‌هایشان مشغول خوردن اعضای بدن او بودند. آن‌طور که مشخص بود آن زن دیگر نفس نمی‌کشید و جانش را از دست داده بود، با این حال نیروهای اورژانس هم همراه با پلیس، مقامات قضائی و پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر شدند، اما آن‌طور که افشین اسدی، رئیس مرکز اورژانس استان گیلان می‌گوید: «شدت جراحات، مرگ قطعی پیرزن را قبل از رسیدن نیروهای امدادی رقم زده بود.»

یکی از اعضای شورای دهیاری روستای لشکام هم درخصوص این حادثه به شهروندآنلاین می‌گوید: «این خانم همراه پسرش در این روستا زندگی می‌کند. البته او هفت فرزند دیگر هم دارد که همگی ازدواج کرده‌اند و در رشت و تهران زندگی می‌کنند. پسر کوچکش با او زندگی می‌کرد که روز حادثه به آستانه رفته بود تا برای مادرش وقت دکتر بگیرد.» به گفته این عضو شورای روستای لشکام که نسبت فامیلی هم با خانم رهنما دارد، سگ‌های مهاجم متعلق به برادرزاده این خانم مسن است که از مدتی پیش آنها را به خانه‌اش آورده بود: «این سگ‌ها در خانه برادرزاده این خانم بودند، خیلی از اهالی به خاطر سروصدای وقت و بی‌وقت سگ‌ها از او خواستند تا آنها را به جای دیگری ببرد، اما آن پسر جوان توجهی به اعتراض‌های اهالی روستا نکرد؛ تا این‌که این اتفاق افتاد.» او ادامه می‌دهد: «فرزندان این خانم از آن پسر جوان شکایت کرده‌اند، درواقع پسردایی خودشان را مقصر این حادثه می‌دانند، البته هنوز کسی بازداشت نشده و قاضی هم دستور جلب صادر نکرده. سگ‌های مهاجم توسط نیروهای محیط‌زیست از روستا منتقل شدند و ظاهرا در کلانتری تحت مراقبت قرار دارند.»

منبع: شهروند آنلاین

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 505701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟