برخورد جدی با واحدهای غیرمجاز پرورش ماهی

به گزارش رکنا ، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: واحدهای غیرمجاز پرورش ماهی استان تهران در صورت عدم اخذ یا تمدید مجوز، از طریق مراجع قضایی تعطیل و مشمول جریمه می‌شوند.

"سید حسن رضوی" با تاکید بر اینکه صاحبان استخرهای غیرمجاز پرورش ماهی باید ضمن اخذ مجوز نسبت به پرداخت آب بها اقدام کنند، گفت: در غیر اینصورت این واحدهای غیرمجاز از طریق مراجع قضایی تعطیل و مشمول جریمه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران محل استقرار عمده استخرهای پرورش ماهی را در رودخانه‌های شرق استان تهران عنوان کرد و گفت: در شرق استان تهران 100 واحد پرورش ماهی وجود دارد که 39 واحد دارای مجوز و 61 واحد فاقد مجوز معتبر هستند.

وی با بیان اینکه پنج واحد پرورش ماهی مجاز در دماوند وجود دارد، تصریح کرد: در این منطقه هشت واحد غیرمجاز پرورش ماهی شناسایی شده که آب مورد نیاز خود را از طریق منابع آب سطحی تامین می‌کنند.

رضوی ادامه داد: علاوه بر آن نیز 34 واحد پرورش ماهی مجاز در فیروزکوه وجود دارد و 53 واحد غیرمجاز شناسایی شده که لازم است واحدهای غیرمجاز هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف از طریق مراجع ذیربط اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه‌ای تهران در نظر دارد تا در راستای طرح ملی قبوض سبز پس از تکمیل زیرساخت مناسب، قبوض مشترکان را به صورت الکترونیکی صادر کند که اقدامات لازم در حال انجام است و در آینده نزدیک این مهم محقق می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟