سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق گسترده در دو سوله در جاده خاوران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 15:14 امروز آتش‌سوزی در سوله کارگاهی در جاده خاوران، شهرک صنعتی خاوران به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی داخل یکی از بخشهای شهرک صنعتی بود که در آن بخش، تمام کارگاه‌ها با کاربری ساخت مصنوعات چوبی فعالیت می‌کردند.

وی تصریح کرد: 6 باب سوله با متراژهای 300 تا 400 متر کنار هم فعالیت داشتند و دو سوله 300 متری مسقف از این 6 باب سوله که داخل آنها مقادیر زیادی چوب، الوار و تخته نگهداری می‌شد دچار آتش‌سوزی شده بود.

ملکی افزود: داخل سوله سوم نیز رنگ و تینر نگهداری می‌شد که آتش در حال سرایت به آن بود و در صورت سرایت حریق به آن وضعیت می‌توانست بحرانی شود.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان به سرعت مشغول مهار آتش شده و هم‌اکنون با برش سقفها، کار شعله‌زنی اولیه صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه تاکنون مصدوم و تلفات جانی بر جای نگذاشته اما منجر به بروز خسارات زیادی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟