به گزارش رکنا،رفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زابل گفت: در پی برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه سواری پژو پارس در شهر بنجار جنب تیپ علی اکبر ۶نفر مصدوم شدند .

او افزود: پس از وقوع این حادثه واعلام موضوع به مرکز پیام فوریتهای پزشکی زابل ، بلافاصله ۲تیم امدادی از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و اولین تیم اعزامی در مدت زمان کمتر از ۱۰ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و بلافاصله اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زابل گفت: ۲ نفر مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی لازم جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین زابل منتقل و ۴ نفر هم بصورت سرپایی از خدمات فوریتهای پزشکی بهره مند شدند و علیرغم توصیه پرسنل اورژانس از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

او همچنین از برخورد سوارس سمند با وانت پیکان در شهرستان هامون خبر داد و گفت: در این حادثه ۸نفر مصدوم شدند .

رفعت ادامه داد: پس از وقوع این حادثه بلافاصله ۲تیم امدادی از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس به محل حادثه اعزام و اولین تیم اعزامی در مدت زمان کمتر از ۳ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و بلافاصله اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

او افزود: هر ۸نفر مصدوم این حادثه بصورت سرپایی از خدمات فوریتهای پزشکی بهره مند شدند و علیرغم توصیه پرسنل اورژانس از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟