حجم ویدیو: 15.25M | مدت زمان ویدیو: 00:04:47

به گزارش رکنا، رویت یک شی پرنده درخشان در آسمان شهر آلیکانته اسپانیا خبرساز شد. ویدئویی که توسط یک دانشمند محلی با نام " الساندرو مولا " تهیه شده است، حرکت این شی پرنده ناشناس را در آسمان به تصویر می‌کشد. در این ویدئو یک شی پرنده ناشناس یا یوفو در حالی که چراغ‌های روشن آن در پشت ابر‌ها کاملا قابل مشاهده است، دیده می‌شود.

بنا به گفته مولا که یک مهندس کامپیوتر است او این ویدئو را شنبه شب و هنگام وقوع یک طوفان محلی وقتی که بی‌خوابی به سراغش آمده بود، تهیه کرد. او پس از بازبینی ویدئو متوجه چراغ‌های درخشانی شد که در پشت ابر‌ها نمایان بود. ویدئوی مولا توسط کانال خبری تلویزیونی Agencia ۶ اسپانیا پخش شد و بنا به ادعای مولا سازمان فضایی آمریکا، ناسا از این کانال تلویزیونی درخواست کرده تا نسخه اصلی این فیلم را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

مولا در گفتگو با سایت دیلی استار در این باره گفت: " باعث افتخار من است که با کمک تصاویری که تهیه کرده‌ام شاهد حضور اولین بشقاب پرنده در آسمان شهر آلیکانته باشیم. "

بنا به ادعای این سایت انگلیسی ناسا اکنون در حال بررسی این ویدئو است.

گفتنی است؛ بنا به ادعای بسیاری از یوفوشناسان در هنگام وقوع طوفان، فرازمینی‌ها برای استفاده از انرژی برق حاصل از طوفان به زمین مراجعه می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟