به گزارش رکنا، سرهنگ« بهنام ایرانمنش» در تشریح جزییات این خبر، گفت: چندی پیش گزارشی دریافت کردیم که در آن از فردی در پوشش مأمور اماکن ناجا اقدام به اخاذی از مالکان صنف رستوران در مناطق شمالی تهران می کرد .

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مراتب سریعا در دستور کار کارشناسان قرار گرفت پس از بررسی مدارک و شواهد موجودو با استعلام صورت گرفته از شماره حسابی که یکی از مالکان یکی از رستوران ها مبلغ 250 میلیون ریال به حساب وی پول واریز کرده بود هویت این مأمور قلابی شناسایی شد.

سرهنگ«ایرانمنش» تصریح کرد : ماموران موفق شدند پس از انجام یک سری اقدامات فنی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس انتقال داده شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:متهم پس از انتقال به پایگاه به جرم خود اعتراف و همدستانش را نیز معرفی کرد که در همین راستا تحقیقات در خصوص شناسایی سایر متهمان دیگر این پرونده در جریان می باشد.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان از شهروندان خواست تا فریب افراد جاعلی که به قصد اخاذی و کلاهبرداری با جعل عناوین و البسه نظامی و سازمانی ارگان های امنیتی و انتظامی وارد عمل شده و برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هرکاری می زنند را نخورده و در صورت مشاهده اینگونه افراد مراتب را سریعا از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام تا اقدامات لازم درخصوص شناسایی و دستگیری این افراد جاعل انجام پذیرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟