فیلم لحظه شمشیر خوردن ستاره عصر جدید در فرمانیه تهران
حجم ویدیو: 83.83M | مدت زمان ویدیو: 00:13:24

چند شب پیش افشین کیماسی یکی از ستاره های برنامه های عصر جدید در چهار راه کامرانیه از سوی افراد ناشناس مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.

افشین کیماسی یکی از ورزشکاران کشور که در رشته مشت زنی رکورددار مشت دنیا است از سوی عده ای مورد حمله قرار گرفت و مهاجمان قصد سوء به جانش را داشتند و می خواستند گردن وی را بزنند.

این مهاجمان خطرناک در فرمانیه با شمشیر به وی حمله ور شدند و آسیب جدی به افشین کیماسی وارد کردند تا حدی که ممکن بود او جانش را از دست بدهد و آسیب جدی که به وی وارد شده است سبب شد او برای همیشه از این ورزش کناره گیری کند.

گفتگو با افشین کیماسی

افشین کیماسی رکورددار مشت دنیا که با دست چش خود در یک دقیقه 327 مشت می زند در توضیح حادثه ای که برایش چند شب پیش در خیابان فرمانیه رخ داده بود گفت: بعد از اینکه از رستورانی در فرمانیه خارج شدم یکی از طرفدارانم که در رستوران بود به خاطر لطفی که به من داشت در صفحه اینستاگرامش استوری گذاشت. ساعت 20.38 دقیقه بود که سوار یک خودرو شدم ناگهان احساس کردم از سوی دو خودروی جک و پژو 206 در حال تعقیب هستم .پژو 206 از پشت ماشینی که من در آن بودم را تعقیب می کرد.

ضاربان شمشیر به دست

وی افزود: چون احساس خطر کردم به راننده گفتم به سمت کانکس پلیس 110 برود و بلافاصله خود را به کلانتری اندرزگو رساندیم به محض اینکه از ماشین پیاده شدم یک مهاجم قمه به دست با قمه ای بزرگ به سمت من حمله ور شد و قصد داشت گردنم را بزند ولی موفق نشد و قمه را به سمت قلبم کشاند تا اینکه قمه مهاجم به بازوی چپم برخورد کرد و تاندون دست چپم 98 درصد آسیب دید و پاره شد.

افشین کیماسی در ادامه بیان کرد: ماموران بلافاصله سر رسیدند ولی ضارب سوار بر جک شد و به سرعت از محل فرار کرد .قصد ضاربان دعوا و خفت گیری نبود انگار آنها نیت شان فقط کشتن من بود هنوزز از اینکه زنده ام شوکه هستم ولی متاسفانه دست چپم آسیب جدیدی دیده است که شاید هیچگاه به ورزش مورد علاقه ام نتوانم ادامه دهم ولی تلاش می کنم تا بتوانم دوباره رکورددار شوم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟