به گزارش رکنا، سردار هوشنگ حسینی ‌در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش نیروی انتظامی استان، 18 کوهنورد گرفتار در کوه سبلان اردبیل از مرگ حتمی رهایی یافتند و دلیل اصلی گرفتاری این کوهنوردان هوای مه‌آلود و شرایط جوی نامساعد اعلام شده است.

وی با اشاره به این که با اقدام به موقع پلیس خوشبختانه توانستیم اعضای این تیم را نجات دهیم بیان کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که در راستای کمک به هموطنان همیشه در کم‌ترین زمان ممکن ورود پیدا کرده و آن‌ها را از سرگردانی و انحراف نجات دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: اعضای این تیم از استان‌های شیراز، مشهد و اصفهان بودند که در مسیر برگشت راه اصلی را گم کرده بودند و در صخره‌های سبلان گرفتار شده‌ بودند که به همین منظور بعد از پیدا شدن در یکی از مکان‌های مناسب شهرستان سرعین اسکان داده شدند.

حسینی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که در راستای کمک‌رسانی به مردم و ایجاد امنیت اجتماعی پایدار و نظم و امنیت به طور شایسته اقدام کرده و در این زمینه به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 502897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟