به گزارش رکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس راهور فاتب سرهنگ محمد رازقی ضمن اعلام این خبر گفت : در ساعت 02:52 صبح امروز در موقعیت بزرگراه مدرس به سمت شمال بالاتراز ظفر، سواری پراید به شدت با کامیونی که در همین مسیر مشغول تردد بوده برخورد می نماید .

سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : به محض اطلاع مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور از وقوع این تصادف به کارشناسان منطقه ۲۴ راهور اطلاع داده شد و ایشان نیز بی درنگ در موقعیت تصادف حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محدوده به بررسی علل و عوامل حادثه پرداختند .

وی افزود : عوامل اورژانس و کلانتری نیز به موقع در محل حاضر بودند و هر یک اقدامات و وظایف خود را در خصوص این تصادف انجام دادند که اورژانس اعلام نمود سرنشین خودروی پراید به علت شدت حادثه و برخورد فوت نموده است .

رازقی در خصوص علت این حادثه گفت : طبق نظر کارشناس تصادفات پلیس راهور فاتب ، راننده پراید به علت عدم توجه به جلو در این تصادف مقصر می باشد که در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری گردید .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟