حجم ویدیو: 11.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:50

به گزارش گروه حوادث رکنا، ویدئو منتشر شده، لحظه تعقیب و گریز پلیس با یک راننده متخلف در خیابان‌های بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی را به تصویر می‌کشد. «اتفان مکیج»، این راننده متخلف حین این تعقیب و گریز در حالی که از چند چراغ قرمز خیابان رد شد که چیزی نمانده بود با یک خودروی آمبولانس تصادف کند. مکیج پس از آنکه یک مامور پلیس از او خواسته بود در کنار خیابان خودروی خود را متوقف کند اقدام به فرار کرده بود.

این ویدئو توسط دوربین خودروی پلیس ضبط شده است. براساس این فیلم در حالی که مکیج با سرعت ۱۰۰ کیلومتر قصد فرار از دست پلیس را داشت از چند چراغ قرمز عبور کرد و حتی وارد پیاده‌رو نیز شد. این راننده متخلف پس از عبور از یک چراغ قرمز، با فاصله کمی از یک خودروی آمبولانس که در حال انتقال بیمار به بیمارستان بود، رد شد. این فیلم نشان می‌دهد که در یکی از صحنه‌ها چیزی نمانده بود که این راننده حین عبور از چراغ قرمز با چند خودرو که از روبرو در حرکت بودند تصادف کند.

سرانجام پس از چند دقیقه تعقیب و گریز مکیج در خیابان فرنسس به دام پلیس گرفتار شد. در حالی که این حادثه در ماه اکتبر رخ داد، اما پلیس به منظور هشدار به رانندگان در خصوص احترام به فرمان پلیس آن را منتشر کرد.

گفتنی است؛ این راننده پس از بازداشت در دادگاه حاضر و به دلیل رانندگی خطرناک و همچنین اقدام به رانندگی بدون داشتن بیمه به ۱۰ ماه زندان محکوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 500853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟