به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ نبی‌الله قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان دورود در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند تعداد 26 دستگاه خودروی سواری را توقیف کنند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 6 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در بازرسی مأموران از خودروهای توقیفی اقلامی شامل انواع لوازم‌خانگی، 250 طاقه انواع پارچه، سیگار خارجی، لوازم آرایشی بهداشتی و تعداد 80 دستگاه ضبط پخش خودرو فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده ‌انتظامی شهرستان دورود به دستگیری 26 متهم در رابطه با این پرونده اشاره و عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا به‌منظور رونق تولیدات داخلی به‌صورت مستمر و با قاطعیت در دستور کار پلیس قرار دارد، بیان کرد: از شهروندان درخواست داریم که در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را جهت اقدام، سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟