17 زن و مرد در واژگونی مینی بوس داران به تیران قربانی شدند+ تصاویر

به گزارش رکنا، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور داران به تیران 18 نفر مصدوم شدند.

غفور راستین امروز در اصفهان از وقوع یک مورد واژگونی مینی‌بوس ساعت 6:54 امروز در محور تیران به داران روبروی روستای افجان خبر داد و اظهار کرد: کل مصدومان این حادثه 18 نفر شامل یک راننده ایرانی و 17 افغانستانی بودند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: مصدومان این حادثه 9 مرد و 9 زن از 14 ساله تا 70 ساله بودند که برای انتقال این مصدومان به بیمارستان 5 آمبولانس 115 و 3 آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

مینی بوس- ادران

وی ادامه داد: 4 مصدوم از صحنه حادثه به بیمارستان منتظری نجف‌آباد و 14 مصدوم هم به بیمارستان بهنیا تیران منتقل شدند که انتقال 4 مصدوم توسط هلال احمر و 14 مصدوم نیز توسط اورژانس 115 بود.

راستین در ادامه در رابطه با وضعیت بستری این بیماران توضیح داد: از 14 مصدومی که به بیمارستان بهنیا منتقل شده بودند 3 نفر با آمبولانس به بیمارستان منتظری نجف‌آباد منتقل و 4 مصدوم شامل 2 زن و 2 مرد هم با بالگرد اورژانس به بیمارستان 9 دی خمینی‌شهر منتقل شدند، 7 مصدوم این حادثه نیز در حال حاضر در بیمارستان بهنیا داران بستری هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟