به گزارش رکنا،کایلن بوون، ۳۵ ساله به دلیل صدمه مکرر به پسرش که اکنون ۱۰ سال دارد و از ۱۱ ماهگی از سوی مادرش تحت فشار بود متهم شناخته شد. در این مدت مادر این پسر فرزندش را به بیش از ۳۲۰ بیمارستان و مرکز پزشکی برد. مقامات پزشکی گفتند که به نظر می رسد این مادر به نوعی بیماری روانی مبتلا است که بر اساس آن فرزندش را قربانی وسواس های عجیب خود می کند و به عنوان وسیله ای برای جلب توجه در مورد علائم پزشکی کودک خود دروغ می گوید، اغراق می کند یا کاملاً علائمی جدید را اختراع می کند.

از آنجا که پزشکان اغلب به توضیحات والدین در مورد بیماری کودکان اعتماد دارند در نتیجه به صحبت های این مادر در مورد فرزندش اعتماد می کردند و در نتیجه کودک بی نوا آزمایشات، روش های تشخیصی و حتی جراحی های غیر ضروری و گاه دردناک را انجام می داد.

گفته می شود که بوئن پسر خود را با لوله تغذیه ای که مستقیماً در روده کوچک او قرار داده شده تغذیه می کند و در نتیجه با این کار فرزندش را مستعد چندین عفونت خونی خطرناک کرده است. مقامات پزشکی گفتند که او سعی کرده کریستوفر را در لیست پیوند ریه قرار دهد او حتی شروع به جمع آوری کمک خیریه برای این عمل کرده بود.

در نهایت بیمارستان ها شروع به پر کردن فرم های کودک آزاری علیه این مادر کردند و از زمانی که کریستوفر ۸ ساله بود وی را تحویل بهزیستی و سپس پدرش دادند. حال عمومی کریستوفر اکنون کمی بهتر است و مادرش نیز با حکم بیست سال زندان رو به روست.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 498591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟