حجم ویدیو: 4.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

به گزارش رکنا، پیدا شدن یک موجود عجیب‌الخلقه در زیرزمین یکی از ایستگاه‌های متروی روسیه خبرساز شد. در ویدئویی منتشرشده‌ از این ایستگاه این موجود عجیب به تصویر کشیده شده‌است. این ویدئو این جانور سفید‌رنگ را درحالی که سر خود را از داخل یک توده بیرون می‌آورد نشان می‌دهد.

در این ویدئو این جانور که دارای سری به شکلی عجیب و چشمانی قرمزرنگ است دیده می‌شود. این جانور که ظاهری شبیه به مار دارد پس از چند ثانیه دوباره به داخل توده سیاه‌رنگ باز می‌گردد.

این ویدئو ابتدا در تاریخ ۱۴ آگوست در کانال یوتیوب The Grimreefar منتشر شد. مدیر این کانال پس از انتشار ویدئو مدعی شد که این فیلم کوتاه در یک ایستگاه متروی متروکه در روسیه تهیه شده‌است. او در توضیح این ویدئو نوشت: " ظاهرا محل تهیه این ویدئو روسیه و در یک ایستگاه متروی متروکه بوده است. این جانور شکل و شمایلی شبیه به فرا ‌زمینی‌ها دارد. "

این در حالی بود که بعد از انتشار ویدئو گفته شد که احتمالا این فیلم در زیر آب گرفته شده است.

انتشار این ویدئو در یوتیوب با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " احتمالا این توده نوعی تخم متعلق به موجودات فضایی است. " کاربر دیگری در کامنتی دیگر نوشت: " این جانور قطعا یک مار سفید است. "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟