به گزارش رکنا، سرهنگ "مجید محمد ولی" به تشریح این خبر پرداخت و گفت: عصر شانزدهمین روز مرداد ماه امسال، یکی از شهروندان تهرانی پس از تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اظهار داشت که همسرش از سوی راننده یک خودروی سواری مسافربر مورد تهدید قرار گرفته است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با پیگیری از سوی اپراتور مرکز فوریت های پلیسی 110، مشخص شد که همسر این مرد برای رفتن به منزلش سوار یک خودروی به ظاهر مسافربر شده و اما در میان راه متوجه شده که راننده حالت غیرعادی دارد و متعاقبا زمانی که درخواست کرده خودرو را نگهدارد تا پیاده شود، راننده با همان حالت غیرعادی ضمن عربده کشی و تهدید مسیر خود را به سمتی دیگر تغییر داده است.

سرهنگ محمد ولی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده شماره تلفن همسر شاکی، دریافت شد و پس از تماس با وی ضمن ارایه آموزش های لازم در خصوص حفظ خونسردی و اعلام این که تا پایان عملیات نجات گوشی خود را خاموش نکند، تیم های عملیاتی کلانتری های مسیر تردد خودروی وحشت را شناسایی کردند.

رئیس مرکز فوریت های پلیسی 110، اظهار داشت: با صحبت های و راهنمایی های اپراتور مرکز 110، این زن که وحشت زده بود، اعتماد به نفس و آرامش خود را باز یافت و متعاقبا با ارایه اطلاعات مسیر تردد راننده، به ماموران کلانتری 124 قلهک اطلاع رسانی شده و تیم های گشت ضربتی کلانتری به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: با انجام یک عملیات ضربتی و حرفه ای از سوی ماموران کلانتری 124 قلهک، این ارایه وحشت متوقف، راننده دستگیر و زن جوان که مضطرب و آشفته بود، نجات یافته و به خانواده اش تحویل داده شد.

سرهنگ محمد ولی، در پایان با اعلام هشدار به شهروندان در خصوص استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، گفت: وسایل حمل و نقل عمومی بهترین و مطمئن ترین وسایل سفرهای درون شهری هستند چرا که رانندگان آن پس از گزینش های منتاسب با کار، استخدام شده و صلاحیت های لازم برای فعالیت در این بخش خدماتی را دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟