حجم ویدیو: 4.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

سال گذشته برای سامانتا گلاس ۳۶ ساله ساکن آریزونای آمریکا حادثه وحشتناکی رخ داد که ویدئوی این حادثه به تازگی منتشر شده است.

در این حادثه او به طرز وحشیانه‌ای توسط پلیس آمریکا دستگیر شد، این در حالی است که شواهد نشان می‌دهد وی بی‌گناه است و بی‌رحمانه اعمال قانون شده است.

اکنون این زن با اثبات بی‌گناهی اش قصد دارد تا از پلیس به دلیل حمله وحشیانه‌اش شکایت کند.

ماجرا از این قرار است که در شب حادثه سامانتا به جرم سرقت یک خودرو در حالت مستی بازداشت شد. اما حقیقت این است که او قصد داشت تا دخترانش را که  نزد شوهر سابقش بودند، ملاقات کند. اما در هنگام بازگشت نزاع کوتاهی بین او و همسر سابقش در مقابل خانه وی رخ داد، زن سعی کرد تا داخل ماشین همسرش شود و دختر نوزادش را در آغوش بگیرد، اما در خودرو بسته شد و تلاش زن بی فایده بود.

پس از آن سامانتا در نزدیکی درب خانه همسرش منتظر ماند. این صحنه توسط یکی از همسایه‌ها دیده شد، او تصور کرد یک زن در حالت مستی تلاش می‌کند تا اتومبیل را مورد سرقت قرار دهد بنابراین با پلیس تماس گرفت.

کریستوفر رابینسون افسر پلیس پس از حاضر شدن در صحنه تلاش کرد تا به طرز وحشیانه‌ای زن را دستگیر کند.

هر چند در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که زن رفتار آرامی داشته و هیچ واکنش خشونت آمیزی از خود نشان نمی‌دهد، اما پلیس با او رفتاری وحشیانه‌ داشته و طوری زن جوان را به زمین انداخت که سرش شکست و خون جاری شد.

اکنون این زن پس از اثبات بی‌گناهیش به دلیل تجاوز به حقوقش و خشونت بیش از حد پلیس شکایت خواهد کرد.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت و همه را از این حادثه شوکه کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 497334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟