به گزارش گروه ترجمه رکنا، پزشکان هندی با مراجعه دختری 17 ساله به همراه مادرش به بیمارستان با صحنه ای عجیب رو به رو شدند که موجب رسانه ای شدن این اتفاق نیز شد.

گزارش های پزشک معالج که با صحنه عجیبی از دختر 17 ساله رو به رو شد حاکی از آن است که بیمار 17 ساله که به خاطر درد و تورم شکم به پزشک مراجعه کرده بود چندین سال باردار بوده و خواهر دوقلو خود را در شکمش نگه داری می کرده است.

در ابتدا پزشکان تورم و بزرگ بودن شکم او را نوعی بیماری بدخیم می دانستند اما با معاینات پزشکی و سی تی اسکن متوجه نوعی بافت انسانی داخل بدن بیمار شدند که شامل استخوان، مو و سایر بافت هایی بود که یک انسان در بدنش داشت.

دختر جوان که به شدت از درد شکمش شکایت می کرد در پاسخ به سوالات پزشکان گفت: 5 سال است که این درد شکم با من همراه است اما در این 2 سال اخیر شدت آن زیاد شده و تورم و بزرگی شکمم بیشتر از قبل به چشم می آید.

وی در ادامه افزود: گاهی با غذا خوردن حتی با مقداری کم احساس سیری زیادی می کردم به گمان این که معده ام کوچک شده این را قبول می کردم که کم غذا شدم اما تورم اخیر شکم و معده ام و سنگینی که داخل آن احساس می کردم باعث شد تا با مادرم به بیمارستان مراجعه کنیم.

پزشکان که با درمان و جراحی توانستند توده انسانی را که مانند جنین در گوشه شکم دختر 17 ساله رشد کرده بود خارج کنند هنوز نتوانستند علت آن را نیز جویا شوند.

پزشک معالج شکیلا در مصاحبه ای که با خبرنگاران پس از انتشار این خبر در رسانه ها داشت گفت: این توده که به عنوان تراتوم شناخته می شود نوعی توده خوش خیم است که به چندین نوع بافت تبدیل می شود که مانند رشد نوزاد در رحم یک مادر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 497218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟