حجم ویدیو: 2.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

عده‌ای از ساکنان شهر بلگایوم پس از وقوع سیل شدید در این منطقه با صحنه‌ای شوک‌برانگیز مواجه شدند. کروکودیل غول‌پیکری که با وقوع سیل روی سقف یک منزل مسکونی غرق‌شده ظاهر شده بود ساکنان محلی را به وحشت انداخت. در ویدئوی کوتاهی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است این کروکودیل ۱۰ فوتی را که روی سقف یک خانه مسکونی قرار گرفته نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای ساکنان محلی که با دیدن این کروکودیل دچار ترس و وحشت شده‌اند و با یکدیگر در حال صحبت هستند شنیده می‌شود.

پرسنل حیات وحش روز شنبه و پس از این حادثه در محل حاضر شدند و توانستند این حیوان را از دست ساکنان محلی که در حال پرتاب سنگ به سمت آن بودند نجات دهند. یکی از مقامات حیات‌وحش محلی در این باره گفت: "این کروکودیل پس از ایجاد سروصدا و پرتاب سنگ توسط ساکنان محلی که به مدت ۱ ساعت ادامه داشت به داخل آب خزید و ناپدید شد."

گفتنی است؛ رویت این کروکودیل غول‌پیکر روی سقف خانه در این منطقه از هندوستان در حالی خبرساز می‌شود که کمتر از دو هفته پیش نیز حمله کروکودیل به یک سگ در خیابان‌های منطقه وادودارا در ایالت گجرات هند خبرساز شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟