حجم ویدیو: 3.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

دختر جوان استرالیایی که به همراه نامزدش در حال تفریح با ترن هوایی بود در یک حادثه نادر دچار جراحت شد. در حالی که ترن هوایی با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت در حال چرخش بود ناگهان یک پرنده دریایی به صورت پایگ برخورد کرد. این اتفاق روز یکشنبه در سواحل گولد کوست استرالیا و هنگامی که این دختر به همراه نامزدش سوار بر ترن هوایی بودند رخ داد.

ویدئویی که منتشر شده است لحظه برخورد شدید این پرنده با صورت پایگ را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این دختر با دیدن پرنده‌ای که مستقیماً به سمت او در حال پرواز است دچار وحشت شده است این پرنده با شدت زیادی به او برخورد می‌کند. این دختر از شدت ترس می‌لرزد و با دست صورتش را می‌پوشاند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی استرالیا این دختر در این حادثه دچار کبودی صورت و همچنین خراشیدگی در ناحیه شانه راست بر اثر اصابت منقار پرنده شد. این ویدئو بلافاصله در فیسبوک به اشتراک گذاشته شد و توجه بینندگان را به خود جلب کرد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون ۱۰۹۰۰۰ بیننده داشته و ۱۳۰۰ کامنت دریافت کرده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "اوه، خدای من پرنده بیچاره". همچنین کاربر دیگری در کامنتی نوشت: "اگر من جای این دختر بودم دچار حمله قلبی می‌شدم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 493947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟