آتش سوزی مرگبار در سفره خانه بلوار کشاورز تهران / 4 نفر زنده زنده سوختند+ فیلم شیون های یک مادر
حجم ویدیو: 5.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

به گزارش گروه حوادث رکنا، عقربه های ساعت نخستین دقایق روز شنبه دوازدهم مرداد ماه سال جاری را نشان می داد که خبر یک آتش سوزی هولناک در سفره خانه ای واقع در بلوار کشاورز به سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد.

در ادامه، نیروهای امدادی آتش نشانی قبل از هرکس دیگری در محل حضور یافتند.

آتش نشانان بلافاصله عملیات نجات و اطفاءحریق را انجام دادند تا از سرایت آتش به ساختمان های مجاور جلوگیری شود.

محل آتش سوزی در زیرزمین یک ساختمان 3 طبقه بود و چهره وحشت زده یک مرد که خود را از مهلکه نجات داده بود، از یک فاجعه خبر می داد.

به گزارش اختصاصی رکنا، طولی نکشید تا زبانه های آتش خاموش شود و صدای گریه یک مرد که هنگام آتش سوزی در محل حضور داشت آنجا را پر کند. یکی دیگر از افرادی که در آتش سوزی حضور داشت با عملیات احیا بهزندگی بازگشت و توسط کادر پزشکی بیمارستان امام خمینی ( ره ) در حال مداو است.

در این حادثه مرگبار که 4 نفر جان خود را از دست داده اند که یکی از آنها مادر صاحب سفره خانه ای است که برای سر زدن به پسر جوانش راهی محل حادثه شده بود که شوربختانه در این حادثه کنار فرزندش جان خود را به طرز هولناکی از دست داد. 2 قربانی دیگر پسران جوانی هستند که گفته می شود دوستان صاحب سفره خانه بودند.

یکی از شاهدان آتش سوزی به خبرنگار رکنا گفت: ساختمان های این محله تهران همگی سیم کشی هایشان مشکل دارد و قبلا هم آتش سوزی به این شکل در همین حوالی رخ داده بود.

وی در خصوص حادثه  گفت: هنگامی که آتش درحال فروکش کردن بود  سری به زیرزمین زدم و جسد سوخته 3 نفر را که یکی از آنها مادر صاحب مغازه بود را دیدم. همچنین جسد بدون لباس صاحب سفره خانه هم در حیاط پشتی مغازه درحالی که دستانش سوخته بود مشاهده کردم؛ صحنه دلخراشی بود.

در ادامه ماجرا، ماموران پلیس در حال متفرق کردن جمعیت بودند که یک خودروی 206 سفید رنگ که سرنشینان آن 2 مرد و یک مادر و دختر بودند به سرعت مقابل محل حادثه توقف کرد. اولین نفری که سراسیمه خود را به ماموران امدادی رساند، مادری بود که وحشت در چشمانش موج می‌زد. این زن به هرکی می رسید سراغ پسرش را می گرفت اما جواب همه چیزی جز سکوت نبود.

کم کم جمعیت رو به افزایش بود و فقط صدای گریه های مادری که اسم پسرش صدا می زد به گوش می رسید.

اطلاعات دقیقی از جزییات این حادثه در دست نیست اما گفته می شود، علت حریق، سیم کشی قدیمی ساختمان بوده است.

اظهارات افراد حاضر در محل:

یکی می گفت دلیل باز بودن سفره خانه تا این وقت شب تولد گرفتن یک نفر در آنجا بود.

یک جوان که به نظر می رسید دوستش را در این حادثه از دست داده است با تلفن همراهش تماس گرفت و به شخصی که با او صحبت می کرد گفت: بدبخت شدیم 7 الی 8 نفر داخل سفره خانه فوت شدند؛ هرچند آمار فوت شده ها به نقل از نیروهای امدادی چهار نفر است.

شایعه دیگری در محل حادثه به گوش می رسید، عمدی بودن آتش سوزی است.

بنا به گزارش رکنا، علت دقیق این حادثه در دست بررسی است و جزییات دقیق این آتش سوزی اعلام می شود.

سرهنگ جلیل موقوفه ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از وقوع یک فقره حریق دریک سفره خانه واقع در خیابان کارگر شمالی تقاطع بلوار کشاورز خبر داد .

در این آتش سوزی که ساعت یک بامداد امروز اتفاق افتاد چهار نفر در محل بعلت سوختگی شدید جان باختند .

این چهار نفر سه نفر آقا و یک نفر خانم بودند که دو نفر از آنان مادر و پسر بودند.

همچنین یک نفر نیز به مرکز درمانی منتقل شده که وضعیت مناسبی ندارد .

همه جانباختگان و نیز مصدوم کارگر بودند که لحظه حریق خواب بودند.

برابر بررسی های اولیه توسط عوامل آتش نشانی علت حریق اتصال کابل کولر گازی بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟