نابودی 300 هزار پوند در یک ثانیه !+عکس

یکی از اتفاقاتی که سالانه منجر به کشته شدن و جان باختن تعداد زیادی از انسان ها می شود، اتومبیل ها و وسایل نقلیه ای است که رانندگان آن بدون رعایت قوانین رانندگی که از اصلی ترین آنها رانندگی با شرایط جسمانی نامناسب است، منجر به اتفاقات و حواشی دردناکی می شوند که ممکن است به قیمت جان ده ها نفر تمام شود.

با این حال هشدارهای متعددی در این زمینه می شود که برخی از این قوانین برای رانندگان مرور شود و در مقابل چنین حوادثی، نهایت تلاش خود را کنند. اما روز گذشته تصاویری از یک اتومبیل لامبورگینی در رسانه های مختلف منتشر شد که با واکنش های مختلفی روبرو شد و توانست یکی از پربازدیدترین تصاویر اخیر شود.

اتومبیل لامبورگینی هوراکان سفید رنگی که هم اکنون در حال تماشای آن هستید، دارای ارزش و قیمت 300 هزار پوندی است که راننده جوان و ناشناس آن، در طی اتفاقی دردناک برخورد با گاردریل نابود کرد. این حادثه تلخ در شمال منچستر رخ داد که بی شک اشتباه بسیار بزرگی بود. این تصاویر توسط مامورین پلیس این منطقه در صفحات مجازی منتشر شده اند.

تمام این اتومبیل سوپر اسپرت و گران قیمت در طی تصادف آسیب دیده اند که بیشترین آسیب در قسمت جلویی آن می باشد. از قرار معلوم علت اصلی ماجرا به دلیل بارندگی شدید در منچستر می باشد که راننده این اتومبیل سوپر اسپرت، کنترل اتومبیل را از دست می دهد و به شدت با گاردریل برخورد می کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 493721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟