به گزارش رکنا ، فرماندار شهرستان باغملک با اشاره به درگیری ظهر امروز اشرار با پلیس در بخش صیدون گفت: 2 نفر از این افراد در تعقیب و گریز پلیس بازداشت شدند.÷ کهگیلویه و بویراحمد به باغملک در حرکت بودند که در پی ایست بازرسی توسط ماموران انتظامی شهرستان با پلیس درگیر شدند.

وی افزود: این افراد که مسلح بودند پس از ایجاد درگیری به منطقه صعب‌العبور دره زرد در ارتفاعات شهر صیدون حرکت کردند و در پی تیراندازی به ماموران پلیس یک نفر از آنها به ضرب گلوله مجروح و نفر دوم نیز سالم توسط ماموران بازداشت شد.

فرماندار باغملک با بیان اینکه 2 نفر دیگر نیز تحت تعقیب هستند گفت: به دلیل پناه بردن این افراد به منطقه کوهستانی و جنگل‌های آن کار بازداشت آنها با سختی مواجه شده است ولی با این وجود تلاش‌ها برای بازداشت این اشرار ادامه دارد.

نجاتی پور با بیان اینکه در این تیراندازی به ماموران انتظامی آسیبی وارد نشد اضافه کرد: مجروح حادثه برای انجام مداوا به مراکز درمانی شهرستان اعزام شد و فرد بازداشت شده نیز برای تشکیل پرونده و سیر روال قانونی در اختیار پلیس قرار دارد.

وی در پایان افزود: خودرو و وسایل موجود در آن برای انجام بازرسی و استعلامات لازم در اختیار ماموران قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟