به گزارش رکنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حادثه رانندگی منجر به فوت حوالی ساعت ۲۲ شنبه شب در کیلومتر ۶۰ این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد که اگر راننده خودروی سواری پراید تن به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می داد به حتم به چنین حادثه ای ختم نمی شد.

سرهنگ عباس مظفری، روز یکشنبه افزود: راننده پراید پس از برخورد خودرو با حفاظ وسط جاده به منظور بازبینی صحنه حادثه از ماشین پیاده شده که در این حین یک دستگاه خودروی سواری پرادو سر رسیده و با وی برخورد می کند.

وی با بیان اینکه با مرگ راننده پراید تعداد کشته های ناشی از حوادث جاده ای این استان از ابتدای مرداد ماه جاری تاکنون به چهار نفر رسید، اظهار داشت: راننده پراید به علت شدت صدمات و جراحات وارده فوت می کند که چه بسا اگر از تجهیزات ایمنی همچون مثلث شبرنگ و چراغ قوه استفاده می کرد و لباس تیره نیز بر تن نداشت زنده بود و حادثه تلخ و ناگواری روی نمی داد.

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟