وصیتنامه جوانی که صبح امروز اعدام شد +تصویر

رسانه‌های خبری تصویری از وصیتنامه یکی از جوانانی که امروز به دست عوامل رژیم آل خلیفه به شهادت رسید را منتشر کردند.

در متن این وصیت نامه آمده است: «حکم اعدام را ابلاغ کرده‌اند. هر لحظه ممکن است حکم اعدام من اجرا شود. از خداوند عزوجل می‌خواهم که شهادت در راهش را نصیبم کند که شیرین‌تر از آن نیست. برادران ایمانی و مردم (بحرین) بزرگوار را سفارش می‌کنم به سیره سید الشهدا ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدا، و وصیت و وداعم را آنگونه می‌گویم که امام خمینی (ره) فرمود: با قلبی آرام و ضمیری امیدوار به فضل الهی از خدمت مردم مرخص و به خانه ابدی سفر می‌کنم. برادر شما علی العرب»

همچنین مادر شهید احمد الملالی، جوان دیگری که به دست عناصر رژیم آل خلیفه به شهادت رسید، اعدام این فعال بحرینی را مایه ننگ آل خلیفه دانست.

پایگاه خبری النهضه نیوز فیلمی از سخنان مادر شهید احمد الملالی پخش کرد. مادر شهید الملالی هنگام دیدار با بستگان خود که برای دلداری او را در آغوش گرفته بودند، گفت: فرزندم احمد، قهرمان و سربلند است. احمد مظلوم بود و در راه حسین مظلوم (ع) گام برداشت. او، چون بزرگ بود مورد ستم قرار گرفت. او مایه افتخار و سربلندی ما و اعدام وی مایه ننگ و عار دشمنانش است.

حکومت آل خلیفه در بحرین با وجود هشدار‌های بین‌المللی، حکم اعدام احمد الملالی و علی العرب دو جوان بحرینی را اجرا کرد. این در حالی است که سازمان بین المللی دیدبان حقوق بشر هشدار داده بود که محاکمه‌ای که در آن حکم اعدام این دو جوان در سال ۲۰۱۸ صادر شد، با شکنجه و نقض تدابیر قانونی همراه بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

10300313_562

 

کدخبر: 492366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟