حجم ویدیو: 2.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

اقدام عجیب مادر چینی در حالی که کودکش داخل خودرو گرفتار شده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این زن جوان در حالی که پسر ۲ ساله‌اش در گرمای داخل خودرو در جدال با مرگ بود مانع شکستن شیشه خودرو توسط ماموران آتش نشانی شد. هنگامی که ماموران آتش نشانی قصد داشتند با شکستن شیشه خودرو، جان این کودک را نجات دهند او مانع این کار شد.

سرانجام ماموران آتش نشانی پس از چند دقیقه صحبت توانستند این زن را قانع کنند و با شکستن شیشه جلوی خودرو کودک را نجات دهند. ویدئویی که توسط یکی از ماموران آتش نشانی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه نجات کودک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که این زن در بیرون از خودرو نظاره‌گر کودک گریان گرفتارش داخل خودرو است دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد ماموران با شکستن شیشه خودرو موفق می‌شوند کودک را زنده از داخل آن خارج کنند.

این اتفاق در تاریخ ۲۲ جولای و در شهر «جینهوآ» واقع در استان ژیجیانگ چین رخ داد. بنا به گزارش هواشناسی محلی در روز حادثه دمای هوا در این شهر ۳۴ درجه سانتی گراد بود. انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "این زن لیاقت مادر بودن را ندارد." همچنین کاربر دیگری در کامنتی نوشت: "شاید او نامادری این کودک باشد که برایش ماشین از جان این کودک باارزش تر است."

وقوع این حادثه و گرفتار شدن این کودک داخل خودرو در حالی خبرساز شد که چند روز پیش نیز گرفتار شدن تصادفی یک نوزاد ۷ ماهه داخل خودرو در شهر آتلانتای آمریکا خبرساز شده بود. مامور پلیس با شکستن شیشه جلوی خودرو موفق به نجات کودک شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 492298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟