مرگ تلخ راننده پژو 206 پس از برخورد با تیر چراغ برق در مشهد + عکس

به گزارش رکنا، افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد گفت: برخورد شدید ۲۰۶ با تیر برق که صبح امروز رخ داد، یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

 سر آتشیار مرتضی باقری گفت: بامداد امروز جمعه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه شدید ناشی از برخورد یک خودرو سواری ۲۰۶ با ستون برق فشار قوی در شهرک صنعتی توس در حومه مشهد، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۳۶ و پیشگیری از حریق ایستگاه شماره ۱۹ را به‌محل حادثه در جاده حسن آباد وکیلی اعزام کرد.

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد ادامه داد: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل، مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ به‌علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به‌شدت با ستون برق فشار قوی برخورد کرده که متاسفانه راننده این وسیله نقلیه که یک آقا بود در دم کشته شده بود.

وی بیان کرد: همچنین دیگر سرنشین این وسیله نقلیه که خانمی میانسال بوده به‌شدت مجروح و درون خودرو محبوس شده که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه، فرد مصدوم را از لابلای آهن پاره‌های این وسیله نقلیه نجات و تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل برای انتقال به‌بیمارستان دادند و سپس جسم بی‌جان راننده را که به‌طرز دلخراشی بین ستون برق و خودرو ۲۰۶ گیر کرده بود رهاسازی کردند.

باقری یادآور شد: نجاتگران آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل محل، به‌ماموریت خود پایان داده و به‌ایستگاه‌های خود مراجعه کردند.

گفتنی است؛ علت دقیق وقوع این سانحه رانندگی توسط عوامل راهور در دست بررسی است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟