سید جلال ملکی با اعلام خبر مرگ سه کارگر جوان داخل چاه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 16:36 امروز حادثه گرفتارشدن داخل چاه در آدرس شهرک چهاردانگه، خیابان غفاری به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت یک گروه نجات از آتش‌نشانی تهران به همراه دستگاه تِرولی (دمنده هوا به داخل چاه) به درخواست آتش‌نشانی چهاردانگه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از محدوده استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، گفت: محل حادثه کارگاه رنگرزی چوب بود که کارگران در محوطه آن در حال حفر چاه بودند.

وی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود کارگران در عمق 15 متری چاه مشغول کار هستند اما از دقایقی قبل، خبری از آنها نبود و به سوالات افراد خارج از چاه جواب نمی‌دادند.

ملکی تصریح کرد: فرد آتش‌نشان پس از ورود به چاه و دقایقی تلاش موفق شد هر سه نفر را از داخل چاه خارج کند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: افراد گرفتار شده داخل چاه دو کارگر افغانستانی بین 20 تا 25 سال و یک کارگر ایرانی حدودا 30 ساله بودند که پس از خروج آنها از چاه مشخص شد هر سه نفر جان باختند.

وی متذکر شد: نشت گاز و گازگرفتگی از مهمترین احتمالات در اینگونه حوادث است؛ حتی اگر یک چاه مربوط به فاضلاب نباشد و چاه‌های دیگر در نزدیکی آن وجود داشته باشند، احتمال نفوذ گاز از لایه‌های خاک به درون چاه وجود دارد.

به گفته ملکی، علت اصلی فوت این سه نفر توسط عوامل پزشکی قانونی مشخص می‌شود و آتش‌نشانان در ساعت 19:20 محل حادثه را به عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه تحویل دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟