کشف 214 کیلوگرم مواد مخدر در یک کامیون به مقصد تهران

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدرضا مکی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی دانگ فنگ را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی، 179 کیلوگرم تریاک و 33 کیلوگرم حشیش را که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و 3 متهم را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله را از مرزهای شرقی کشور به مقصد تهران بارگیری کرده بودند خاطرنشان کرد: متهمان به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان میبد ضمن جمع‌آوری پاتوق استعمال مواد مخدر، 5 نفر معتاد را دستگیر و 2 کیلوگرم حشیش نیز کشف کردند.

سرهنگ "سید محمد طاهر موسوی" فرمانده انتظامی شهرستان میبد با تاکید بر اجرای طرح ارتقای امنیت اجماعی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میبد با اطلاع از پاتوق و خرید و فروش مواد مخدر در یکی از مناطق شهر میبد‌، بلافاصله جهت بررسی موضوع اقدام کردند.

سرهنگ موسوی افزود: با بررسی‌های انجام شده و شناسایی محل و همچنین هماهنگی با مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به محل اعزام و در بازرسی از پاتوق مقدار 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و 5 نفر معتاد را که همگی در حال استعمال مواد مخدر بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی میبد تصریح کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟