پلیس راهور فرشته نجات یک دختر تهرانی شد + عکس لحظه خودکشی دختر 18 ساله

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور معاون هماهنگ کننده پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت : عصر روز گذشته ، یکی از تیم های گشتی منطقه ۱۴ هنگام گشت زنی در اتوبان بسیج روی پل هجرت ، متوجه شهروندی می شوند که از گاردریل های کناری روی پل به آنطرف رفته و قصد خودکشی دارد .
راننده خودروی گشتی به محض دیدن این صحنه بلافاصله از خودرو پیاده شده و با توجه به حساسیت موضوع آرام به سمت این خانم حرکت می کند .
این کارمند پلیس راهور فاتب در هنگام نزدیک شدن به این فرد با کلمات کلیدی ، معجزه آسا و امید بخش خود ، توجه و حواس وی را به جلب کرده و در عرض چند ثانیه چنان تاثیری بر وی می گزارد که به محض رسیدن به محل ایستادن ایشان، فرد مذکور به توصیه های کاربردی و تاثیرگزار پلیس جامع عمل پوشانده و از گاردریل ها به سمت داخل پل می آید .
سرهنگ موسوی پور ادامه داد : سپس کارمند رضایی ، کیف این خانم را می گیرد و ایشان را به سلامت به سمت خودروی پلیس هدایت می کند. به گفته یکی از شاهدان صلوات رانندگان عبوری گوش فلک را می نوازد و برای سلامتی این کارمند شجاع و پر احساس دعا می کنند . 
وی ادامه داد : به محض عبور ایشان از عرض پل ، کارمند پلیس راهور فاتب ، این خانم را به داخل خودرو هدایت کرده و با اورژانس و نیروهای امدادی تماس می گیرد . 
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور فاتب گفت : قرار است طی مراسمی از این کارمند با وجدان تقدیر به عمل آید .

پلیس راهور فرشته نجات یک شهروند شد

پلیس راهور فرشته نجات یک شهروند شد

پلیس راهور فرشته نجات یک شهروند شد

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟