حجم ویدیو: 5.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

جوان دانشجوی هندوستانی که در محوطه دانشگاه مشغول چک کردن تلفن همراهش بود نمی‌دانست چه حادثه وحشتناکی انتظارش را می‌کشد. در حالی که «آکشای پی ال» ۲۱ ساله در محل پارک دوچرخه ایستاده و مشغول چک کردن تلفن همراهش بود با حمله غافلگیرانه دو گاو نقش بر زمین شد و به شدت مجروح گردید. ظاهراً این دو گاو در حال جنگیدن با یکدیگر بودند که حین فرار یکی از گاو‌ها با این جوان برخورد کرد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته دانشگاه تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که آکشای در مقابل یک درخت ایستاده است ناگهان یکی از گاو‌ها حین فرار با شدت زیادی به او برخورد می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد این جوان اگر چه در آخرین لحظه متوجه حرکت گاو‌ها به سمت خودش شده بود، اما نتوانست فرار کند و پس از برخورد با گاو به گوشه ای پرتاب شد.

بلافاصله چند دانشجوی دیگر به کمک این جوان آمدند و او با یک خودرو به بیمارستان منتقل شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هندوستان حال این دانشجو مساعد است و خطری جانش را تهدید نمی‌کند.

وقوع این حادثه در روز پنجشنبه در حالی خبرساز شد که هنوز مشخص نیست این دو گاو چگونه وارد محوطه دانشگاه بمبئی هندوستان شده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 489504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟