حجم ویدیو: 4.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه مرگ یک مرد میانسال هندوستانی را در یکی از ایستگاه‌های قطار این کشور به تصویر می‌کشد. «شاکیل عبدل غفار شیخ» ۵۳ ساله که حین حرکت قطار تلفن همراهش مورد سرقت قرار گرفته بود حین تعقیب سارق جانش را از دست داد. او در تصمیمی عجیب ناگهان تصمیم به خروج از واگن گرفت و پس از برخورد با حفاظ آهنی ایستگاه قطار جانش را از دست داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ایستگاه قطار تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که شاکیل برای تعقیب سارق تلفن همراهش از واگن قطار بیرون می‌پرد بر اثر برخورد با حفاظ آهنی ایستگاه قطار جانش را از دست می‌دهد.

شاکیل به همراه همکارش سوار بر قطار بود که ناگهان یک مرد جوان تلفن همراهش را از دستش ربود و از قطار بیرون پرید. شاکیل نیز برای گرفتن سارق از قطار بیرون پرید، اما بر اثر سرعت زیاد قطار به سمت جلو پرتاب شد و پس از سقوط به داخل محدوده ریل با حفاظ آهنی سکو برخورد کرد. این اتفاق روز یکشنبه و هنگامی رخ داد که قطار در حال ترک ایستگاه قطار چارنی هندوستان بود.

یکی از مسئولان ایستگاه قطار در این باره گفت: "ما بلافاصله شاکیل را به بیمارستان منتقل کردیم، اما اعلام شد که او پیش‌تر جانش را از دست داده است. ما با بررسی ویدئو‌های ایستگاه قطار با کمک پلیس در حال شناسایی سارق هستیم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 488668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟