حجم ویدیو: 5.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

تهیه سلفی و ویدئو توسط پسرعمو‌های هندوستانی هنگام شنا در یکی از دریاچه‌های این کشور با حادثه‌ای تلخ همراه شد. در حالی که پسر جوان هندوستانی با یکی از اپلیکیشن‌های تلفن همراهش سرگرم گرفتن سلفی و تهیه ویدئو بود پسرعموی ۲۴ ساله‌اش «ناراسیم هالو» وارد قسمت عمیق دریاچه شد.

ناراسیم به دلیل عدم‌آشنایی با فنون شنا جانش را از دست داد. بنا به گزارش پلیس محلی هندوستان این حادثه بعدازظهر روز سه‌شنبه و در منطقه حیدرآباد رخ داد. بنا به گفته یکی از ماموران پلیس در حالی که قربانی در جدال با مرگ بود، پسرعمویش پس از دیدن این صحنه از آب خارج شد و با خبر دادن به اهالی محلی تلاش کرد جانش را نجات دهد. تلاش ساکنان محلی برای نجات جان این جوان ناکام ماند و آن‌ها تنها موفق به خارج کردن جسد او از داخل آب دریاچه شدند.

ابتدای ویدئویی که منتشر شده است این دو پسرعمو را در حال تهیه عکس سلفی و ویدئو نشان می‌دهد و در ادامه ویدئو ساکنان محلی را در حال خارج کردن جسد این جوان از آب دریاچه نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی یکی از این دو جوان در حال تهیه ویدئو با اپلیکیشنی با نام TikTok بود که این حادثه رخ داد. در حالی که پسر عموی این جوان در قسمت عمیق دریاچه در جدال با مرگ بود او به دلیل سرگرم شدن با تلفن همراهش و تهیه ویدئو متوجه این حادثه نشد. این جوان هنگامی متوجه غرق شدن پسرعمویش شد که برای نجات او بسیار دیر شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 488646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟