شهرداری که معلول شد تا مچ کارمندانش را بگیرد ! + عکس

آقای " کارلوس تنا " شهردار منطقه " Cuauhtmoc " واقع در مکزیک، اخیرا تعداد زیادی اعتراض و شکایت توسط افراد معلول در خصوص بد رفتاری ماموران شهرداری دریافت کرد که منجر به اقدام عجیب و شوکه کننده او شد تا بتواند مامورانی که با معلولین بد رفتاری می کند، شناسایی و برخورد کند.

او به عنوان یک تجربه غیر معمول تصمیم گرفت تا خودش را به عنوان یک معلول جا بزند تا بتواند کارمندان خود را شناسایی کند و به همین دلیل با لباس مبدل و آلوده به محل هایی مراجعه کرد که مامورین در آنجا در حال کار بودند و این تنها به مدت یک روز نبود و او به مدت 2 ماه برای شناسایی افرادی که با معلولین بدرفتاری می کردند، زمان گذاشت.

کارلوس برای تبدیل شدن به یک فرد معلول و فقیر از لباس های مبدلی اعم از کلاه، عینک آفتابی، چهره آلوده، لباس های پاره و توام با ویلچر استفاده کرد و از شهروندان درخواست غذای رایگان می کرد که با بی توجهی شدید مردم روبرو شد و به خوبی مورد تبعیض قرار گرفتن را به خوبی احساس کرد.

به همین دلیل برای آنکه بتواند از شهردار شهر شکایت کند، با ویلچر به دفتر خود رفت و درخواست ملاقات با شهردار را کرد که متاسفانه با بی محلی نگهبان روبرو شد چرا که او به شدت فریاد زد:" باید در پشت در منتظر باشی تا شهردار بیاد ".

در آن لحظه تنها توانست رفتار نامناسب کارکنان را درک کند و توجیه شد! بعد از آن در مقابل کارمندان خود، از صندلی چرخداری که نشسته بود، بلند شد و لباس هایش را عوض کرد و باعث شوکه شدن تمام آنها شد.

اقدام جالب این شهردار توسط رسانه های مختلف مورد بازتاب قرار گرفت و خبرهایی که از او منتشر شد که شاید او را تبدیل به بهترین شهردار جهان نموده است چرا که طبق گزارشات انجام شده او همیشه به فکر فقرا و افراد ضعیف بوده است و این قسمی از فعالیت های انسان دوستانه او می باشد.

با این حال شهردار اعلام کرد که تمام سعی و تلاش خود را برای مقابله با افرادی که با افراد ضعیف بد رفتاری می کنند را خواهد کرد تا دیگر شکایت و بد اخلاقی را توسط کارکنان خود شاهد نباشد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 488456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟