حجم ویدیو: 4.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خوش‌شانسی محض یکی از پرسنل باغ‌وحشی در مسکو پایتخت کشور روسیه را به تصویر می‌کشد. این نظافتچی که به همراه همکارش برای انجام نظافت وارد محل نگهداری خرس‌ها شده بود از حمله یک خرس سفید جان سالم به در برد. این نظافتچی زن هنگامی که به همراه یک همکارش وارد محل نگهداری خرس‌ها شد با حمله غافلگیرانه یک خرس سفید مواجه شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است نشان می‌دهد در حالی که یکی از زن‌ها بلافاصله با دیدن خرس موفق به فرار می‌شود، اما نظافتچی دیگر در یک گوشه به دام می‌افتد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این زن بی‌باک بدون انجام حرکات اضافی یا دویدن ناگهانی تنها با تکان دادن جارو و خاک‌انداز که در دست دارد موفق به جان سالم به‌در بردن از این مهلکه می‌شود. نظافتچی اول پس از گریختن از دست خرس با ایستادن در مقابل درب تلاش کرد توجه خرس را از همکارش به خود جلب کند و شرایط فرار او را نیز فراهم کند.

هنوز مشخص نیست چرا این دو نظافتچی زن با وجود آنکه قفس مخصوص نگهداری خرس‌ها قفل نشده بود وارد محل نگهداری خرس‌ها شدند. فرار موفقیت‌آمیز این دو زن از محل نگهداری خرس‌ها در حالی با موفقیت همراه بود که انجام هرگونه حرکت اضافی یا دویدن می‌توانست موجب تحریک این خرس برای حمله به آن‌ها شود. سال گذشته در حادثه‌ای مشابه و بر اثر حمله خرس یک راننده هندوستانی جان خود را از دست داد. این راننده که قصد داشت با یک خرس سیاه سلفی بگیرد بر اثر حمله مرگبار این حیوان جانش را از دست داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 486600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟