آتش سوزی در کارخانه مشتقات نفتی شهرک صنعتی درود فرامان/حادثه یک کشته و یک زخمی برجا گذاشت +عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، ازمهار آتش‌سوزی در کارخانه مشتقات نفتی کرمانشاه خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

جلیل بالایی امروز  از مهار آتش‌سوزی کارخانه مشتقات نفتی کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این آتش‌سوزی بامداد امروز اتفاق افتاد و منجر به کشته شدن یکی از کارگران این مجموعه و مصدوم شدن کارگر دیگری شد.

وی گفت: حدود 20 دقیقه بعد از آتش‌سوزی همه امکانات اطفای حریق اختصاصی، پالایشگاه‌ها، خطوط لوله، آتش‌نشانی کرمانشاه، واحدهای پالایشگاهی اطراف شهرک صنعتی به محل اعزام شدند و مدیریت میدانی اطفای حریق را به‌ دست گرفتند.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه به وجود 6 مخزن 15 میلیون لیتری مایعات گازی در این کارخانه اشاره و بیان کرد: با سرد کردن مخازن و قطع ارتباط خطوطی که می‌توانست به دامنه حریق کمک کند، مجموعه را مدیریت کردیم و ساعت 8:25 دقیقه آتش در کانون اصلی مهار و هم اکنون در حال سرد کردن سایر مخازن هستیم.

به گفته بالایی، علت آتش‌سوزی در دست بررسی است و از میزان خسارات وارده به این کارخانه اطلاعی فعلا در دست نیست.

وی در پایان، از حضور به موقع تمامی دستگاه‌ها از جمله سپاه، ارتش، هلال احمر، آتش‌نشانی و مجموعه وزارت نفت پتروشیمی واحدنفتی کرمانشاه در عملیات اطفای حریق تشکر و قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟