حجم ویدیو: 6.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش رکنا: واکنش‌ها به پخش فیلمی از محل تصادف جاده شیراز-خرامهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اداره راه و شهرسازی استان فارس در ارتباط با وضعیت جاده شیراز-خرامه اعلام کرد: قبل از محل تصادف به‌صورت سلسله‌وار با ترکیبی از علایم و سرعت‌کاه‌ها و نصب تابلوی هشداری آشکار‌ساز فسفری، هشدار لازم ارائه شده و وضعیت خط‌کشی راه نیز امتداد راه را به وضوح نشان می‌دهد. هزاران نفر در طی ماههای گذشته از این موقعیت عبور کردند و صرفاً این هموطن عزیز در این موقعیت بدلیل سرعت بالا و عدم توجه کافی قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نشد.

استاندار فارس دستور داد پلیس‌راه در اسرع وقت محل حادثه را بررسی و دلایل سانحه را مشخص کند. درصورت قصور هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان مدیر مربوطه عزل خواهد شد.

عبدالرسول حقیقی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، با بیان اینکه، با پیگیری‌های مستمر، شب گذشته ایمن سازی محور به همراه نصب تابلو‌های هشدار انجام شده است، گفت: هیچ گونه اظهار نظری در خصوص علت حادثه تصادف جاده خرم جاده شیراز-خرامه نمی توانیم انجام دهیم و باید اجازه دهیم گزارش نهایی را مسئولان مربوطه اداره راهنمایی و رانندگی ارائه دهد.

گفتنی است روز پنجشنبه ۶ تیرماه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در ابتدای جاده خرامه سعدی یک نفر کشته و دو تن مصدوم شدند.

انتهای پیام/ببرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 485588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟