حجم ویدیو: 4.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

ریزش ناگهانی یک ساختمان ۹ طبقه در شمال مولداوی صحنه‌ای وحشتناک را در مقابل چشمان وحشت‌زده ساکنان و همسایگان محلی رقم زد. فرو ریختن ناگهانی این ساختمان موجب بی‌خانمان شدن دست کم ۱۰۰ نفر شد. ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه فرو ریختن این ساختمان را به تصویر می‌کشد.

در حالی که صد‌ها تن از ساکنان و اهالی محلی در اطراف ساختمان نظاره‌گر هستند ناگهان این ساختمان که ۸۹ فوت (۲۷ متر) ارتفاع داشت به دو نیمه تقسیم شد و سپس فروریخت. در این ویدئو مشاهده می‌شود که با فروریختن ساختمان تپه‌ای از آوار ایجاد شد و توده‌ای گردوغبار به هوا برخاست. گفته می‌شود این ساختمان مدت طولانی بود که در شرایط بحرانی قرار داشت.

گروه امدادونجات توانستند ۴۶ ساکن این ساختمان در لحظه حادثه را که در بین آن‌ها ۱۱ کودک حضور داشتند چند ساعت پیش از وقوع ریزش از آن تخلیه کنند.

یکی از ساکنان این ساختمان در این باره گفت: "این ساختمان بالاخره فروریخت. ما اکنون بی‌خانمان شده‌ایم و با کودکانمان در خیابان هستیم. ما تنها چند روز را می‌توانیم با اقوام خود بگذرانیم، اما بعد چکار باید بکنیم؟"

بنا به گزارش رسانه‌های محلی علت ریزش ساختمان انباشت آب در زیرزمین و منع تعمیرات ساختمان بوده است. گفته می‌شود ۱۰۵ نفر در این ساختمان سکونت داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 485167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟