سرگرد سیدجواد حسینی رئیس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت:ساعت هفت و ۲۵ دقیقه صبح موتور سوار ۱۸ ساله بدون گواهینامه با عابر ۷۰ ساله برخورد و موجب جان باختن وی شد.

وی با بیان اینکه استفاده از موتور سیکلت در فصل گرم سال افزایش می یابد اضافه کرد: چنانچه افرادی بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی کنند مجازات آنها تشدید می شود.

رئیس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از والدین خواست نظارت بیشتری بر عملکرد فرزندان داشته و از رانندگی و قرار دادن وسیله نقلیه در اختیار فرزندان بدون گواهینامه پرهیز کنند.

سانحه رانندگی

سرگرد حسینی اظهار داشت: سه ماهه سالجاری سه عابر به علت برخورد موتور سیکلت با آنها جان باختند همچنین سه موتورسوار در سانحه رانندگی درون شهری بهار امسال جان خود را از دست دادند.

وی از عابران به ویژه افراد مسن و سالخورده نیز خواست هنگام عبور از عرض خیابان و بلوارها از گذرگاه های ایمن و پل های عابر پیاده استفاده کنند و از ورود ناگهانی به داخل جاده بپرهیزند.

رئیس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: پلیس راهور برابر وظیفه ذاتی برخورد با موتور سواران متخلف را در دستور کار دارد و از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف را متوقف کرده است.

سرگرد حسینی عمده ترین تخلف ها را شامل حرکت خلاف جهت، استفاده نکردن از کلاه ایمنی، حرکت در پیاده رو، ایجاد مزاحمت برای شهروندان با انجام حرکات نمایشی شامل لایی کشیدن و تک چرخ عنوان کرد.

حدود ۲۲۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در همدان تردد دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 484388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟