تصادف رانندگی در بوکان ۲ کشته و ۵ زخمی برجا گذاشت

سرهنگ مجید محبعلی اظهار کرد: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور بوکان- شهریکند، بلافاصله ماموران نیروی انتظامی به همراه گروه‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: این تصادف بین ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس رخ داده که هر ۲ راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده و به وسیله نیروهای امدادی به سردخانه بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ محبعلی اظهار داشت: پنج نفر سرنشین دیگر خودروها، مصدوم و به وسیله چندین دستگاه آموبلانس به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی بوکان در خصوص علت حادثه اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوی راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

وی از رانندگان خواست با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضمن حفظ جان خود و سرنشینان خودروهایشان از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

سرهنگ محبعلی تاکید کرد: از اساسی‌ترین مؤلفه‌های کاهش تصادفات جاده‌ای، ایمن سازی جاده‌ها، آموزش لازم برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی و اعمال دقیق قوانین توسط پلیس است که آمار تصادفات را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.

بوکان ۷۸۰ کیلومتر جاده دارد که ۶۴۰ کیلومتر آن روستایی، ۱۴۲ کیلومتر اصلی و فرعی و مابقی راه شن ریزی شده است؛ این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی و ۱۸۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 484387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟