خاکستر شدن اتوبوس در جاده جیرفت + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا ، اکبر سلیمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت گفت: یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۵ محور جیرفت به جبالبارز دچار آتش سوزی شد.
وی افزود: عصر امروز این اتوبوس با ۵ نفر سرنشین عازم زاهدان بود که بعد از پیچ قمری محور جبالبارز به علت نامعلومی دچار حریق شده و کاملا در آتش سوخت.
سلیمانی با اشاره به اعزام نیرو‌های گشت راهداری به محل حادثه و ایجاد تردد ایمن برای خودرو‌های عبوری تصریح کرد: با حضور راهداران و کنترل نیرو‌های پلیس راه این مسیر مسدود نشد و تردد در آن جریان دارد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت با بیان اینکه با کمک دستگاه‌های سنگین راهداری آمادگی جابجایی لاشه سوخته اتوبوس را داشتیم راننده و مالک اتوبوس با اشاره به بیمه بودن آن و روند بازرسی بازرس بیمه اجازه جابجایی اتوبوس از حاشیه راه را نداد.
سلیمانی با توجه به نزدیکی غروب آفتاب و کاهش دید رانندگان وجود لاشه اتوبوس در حاشیه راه را خطر آفرین دانست و افزود: هم اکنون اکیپ راهداری برای ایمن سازی و آشکار سازی محل حادثه در آن نقطه حضور دارند.
وی از مسئولان مربوطه و شرکت بیمه گر خواست با اعزام کارشناس و ثبت شواهد زمینه را برای پاکسازی راهداران از آثار باقی مانده حادثه فراهم کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت با اشاره به تردد سنگین تریلر، کامیون، سواری و اتوبوس در این محور به ویژه در روز‌های پایانی هفته توجه رانندگان به موارد ایمنی را خواستار شد و گفت: در این محور ۱۲ تونل وجود دارد که بروز هرگونه حادثه در این تونل‌ها خطرات زیادی را سبب خواهد شد.
برمبنای این گزارش سرنشینان این اتوبوس سالم هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟