به گزارش گروه حوادث رکنا، سه تن از دانشجویان دانشگاه یاسوج بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تاکسی بین شهری در مسیر یاسوج به شیراز و در حوالی شهرستان سپیدان جان باختند.

بنابراین گزارش، مصطفی تقویان، دانشجوی دکترای مهندسی شیمی، امیر دانشمند، دانشجوی کارشناسی ارشد زراعت و نرگس آذره، دانشجوی کارشناسی ریاضیات از دانشجویان دانشگاه یاسوج که متاسفانه در این حادثه جان به جان آفرین تسلیم کرده و جامعه دانشگاهی را در سوگ و ماتم فرو بردند.

احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج در پی حادثه درگذشت سه تن از دانشجویان این دانشگاه، پیام تسلیتی صادر کرد و روز دوشنبه ۲۷ خرداد را در این دانشگاه عزای عمومی اعلام کرد.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

با کمال تاسف و تاثر فراوان و قلبی آکنده از غم و اندوه، ضایعه درگذشت سه دانشجوی دانشگاه یاسوج را تسلیت می‌گویم.

این حادثه تلخ و تاسف‌بار، سرمایه‌ای عظیم و غیرقابل جبران را از جامعه علمی کشور، دانشگاه و منطقه گرفت که به هیچ وجه جبران نخواهد شد.

در این سانحه دلخراش، استان کهگیلویه و بویراحمد در ماتم و عزا فرو رفت، دانشگاه یاسوج عزادار شد و غم و اندوه بر چهره اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و دانشگاهیان نشست.

در این تصادف غم انگیز فرشتگانی از عرصه علم و دانش به ملکوت اعلی پیوستند و در جوار رحمت الهی آرام گرفتند، اما حسرت جانکاه فراق آنان در تاریخ دانشگاه و قلوب داغدار اساتید و دانشجویان ماندگار و جاوید شد.

اینجانب که به حق سه فرزند معنوی خود را از دست داده ام به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان یاسوج این ضایعه‌ی دلخراش و تاسف بار را به خانواده‌ی بزرگوار این عزیزان، دانشکده‌های مربوطه و دانشجویان دانشگاه یاسوج تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند قادر متعال علو درجات برای این کبوتران سبک بال و برای منسوبین صبر و شکیبایی مسالت می‌کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟