واژگونی وحشتناک اتوبوس تبریز - تهران / 22 کشته و زخمی در بامداد امروز + عکس

اتوبوس-تبریز-زنجان

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه تبریز-زنجان ۲ نفر کشته و ۲۳ نفر مجروح شدند.

اصغر جعفری روحی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه از تبریز-زنجان حدفاصل سه راهی ماه نشان ۲ نفر مصدوم و ۲۳ نفر مصدوم شدند، افزود: در این حادثه که در ساعت ۲ .۲۲ دقیقه بامداد رخ داد ۲ نفر مصدومین قبل از رسیدن اورژانس به محل حادثه فوت کردند.

وی ادامه داد: تعداد آمبولانس اعزامی: ۱۱ کد آمبولانس از ایستگاه های دره لیک، اسفناج، ایده لو، پردیس، چیر، فاتح، ولیعصر، پاپایی، الهیه، صبا و اتوبوس آمبولانس از سهند به محل وازاگونی اتوبوس اعزام شدند.

جعفری روحی متذکر شد: نفر توسط اورژانس، یک نفر توسط هلال احمر به مرکز درمانی آیت اله موسوی منتقل شدند و ۲نفر نیز از درمان امتناع کردند.یک نفر از مصدومین تحتCPRمنتقل شدند.

سرهنگ عباس مشفری رئیس پلیس راه استان زنجان در خصوص علت بروز این حادثه گفت: خستگی و خواب آلودگی راننده عامل واژگونی اتوبوس در آزادراه تبریز- زنجان بوده است.

آمار کشته شدگان سانحه اتوبوس در زنجان به ۳ تن رسید

جانشین رئیس پلیس راه زنجان آمار کشته شدگان سانحه اتوبوس در زنجان به ۳ تن رسید.

وی افزود:این اتوبوس از تبریز به سمت تهران در حرکت بوده است و بر اثر عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی پس از خارج شدن از جاده واژگون شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 482328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟