به گزارش گروه حوادث رکنا ، محمود حسین‌زاده با اشاره به مرگ مشکوک یک زن میانسال در فریدونکنار، اظهار کرد: براساس اعلام خبری در ظهر روز گذشته (چهارشنبه) مبنی بر پیدا شدن جسد یک زن در یکی از ویلاهای فریدونکنار نیروهای پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: پس از تحویل جسد همچنان علت مرگ این خانم به صورت دقیق مشخص نشده است و احتمال می‌رود که این فرد به علت مصرف مواد مخدر فوت کرده باشد.
سرپرست فرماندهی انتظامی فریدونکنار با بیان اینکه این خانم که از اهالی شهرستان آمل و حدود ۴۵ سال سن دارد، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که اعتیاد به مواد مخدر داشت و یک هفته منزل خود را بدون اطلاع خانواده ترک کرده است و به صورت انفرادی با اجاره ویلا در فریدونکنار سکونت پیدا کرد.
حسین‌زاده با اشاره به اینکه فرضیه قتل در این حادثه تایید نمی‌شود، خاطرنشان کرد: درحال حاضر جسد برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
مجتبی اسدالله‌پور کارشناس اورژانس فریدونکنار در گفت‌وگویی اظهار کرد: زمانی که تیم اورژانس به سر صحنه رسید بررسی‌ها اولیه نشان می‌داد که چند ساعتی از فوت این خانم گذشته است.
وی با اشاره به اینکه آثار جراحت در چهره متوفی وجود داشت، افزود: لباس های خونی، شکستگی بینی، وضعیت به هم ریخته منزل و یخچال خونی نشان از فوت مرموز این خانم به ما داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟