حجم ویدیو: 4.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

اقدام عجیب و شرم‌آور ادمین یک کانال یوتیوب که برای جذب بیننده دست به عملی غیرانسانی زده بود، برایش گران تمام شد. "کانگوا رن" در این اقدام غیرانسانی بیسکویت حاوی خمیر دندان را به یک مرد بی‌خانمان خورانده بود.

ویدئویی که رن در ژانویه سال ۲۰۱۷ تهیه کرده بود او را در حالی که خمیر دندان را لابلای بیسکویت‌ها قرار می‌داد نشان می‌داد. این ویدئو نشان می‌داد که این پسر ۱۹ ساله پس از ریختن خمیردندان به داخل بیسکویت‌ها آن را به یک مرد بی خانمان با نام "جورج ال" که در خیابان‌های بارسلونا با او روبرو شده بود داد.

او پس از دادن بیسکویت‌ها به این مرد بی‌خانمان، در این ویدئو خطاب به بینندگان گفته بود: "شاید عمل من جالب نباشد، اما به جنبه مثبت این قضیه نگاه کنید. این بیسکویت‌ها موجب می‌شود تا دندان‌های این مرد کاملا تمیز شوند. من فکر می‌کنم از زمانی که او فقیر شده نتوانسته است دندان‌هایش را تمیز کند."

بنا به گفته جورج ۵۳ ساله او پس از خوردن چند بیسکویت دچار بدحالی شد و همه آن را دور انداخت.

انتشار گسترده این ویدئو موجب شد تا پلیس محلی اسپانیا این موضوع را بررسی و این پسر را دستگیر کند. این پسر این هفته در دادگاهی در بارسلونای اسپانیا حاضر شد و مورد محاکمه قرار گرفت. رن به جرم خوراندن بیسکویت به این مرد بی‌خانمان که در داخل آن خمیر دندان قرار داده شده بود به ۱۵ ماه زندان محکوم شد. این دادگاه همچنین رن را به پرداخت ۲۲۳۰۰ دلار غرامت محکوم کرد. رن همچنین به مدت ۵ سال از استفاده از یوتیوب منع شد.

گفتنی است؛ اقدام شرم‌آور این پسر جوان در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک هفته پیش نیز اقدام غیرانسانی یک پسر پولدار آرژانتینی با دو مرد بی‌خانمان در یکی از خیابان‌های این کشور خبرساز شده بود. در ویدئویی که منتشر شده بود این مرد جوان با ریختن بنزین روی این دو مرد بی‌خانمان که زیر یک پل در خواب بودند وسایل و خودشان را به آتش کشیده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟