عکس های هولناک از آتش سوزی یک خانه در رشت / 3 بامداد امروز رخ داد

به گزاش گروه حوادث رکنا ، شهرام مومنی که در محل حادثه حضور داشت با اشاره به شدت شعله های آتش در طبقه دوم ساختمان، افزود: با توجه به احتمال سرایت آتش از دو طرف به آپارتمان های مسکونی همجوار، سریعا تیم های اطفایی آتش نشانان از ۴ نقطه نسبت به مهار و اطفای کامل آتش اقدام کردند.

 در ساعت ۲:۴۷ بامداد جمعه ۱۰ خرداد ۹۸ به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد که سریعا بالغ بر ۴۳ آتش نشان بهمراه ۱۴ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان از ۶ ایستگاه به محل حادثه واقع در رشتیان نبش کوچه ۴۱ اعزام شدند.
شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت که در محل حادثه حضور داشت با اشاره به شدت شعله های آتش در طبقه دوم ساختمان، افزود: با توجه به احتمال سرایت آتش از دو طرف به آپارتمان های مسکونی همجوار، سریعا تیم های اطفایی آتش نشانان از ۴ نقطه نسبت به مهار و اطفای کامل آتش اقدام کردند.
وی در ادامه با اشاره به تلاش های نفس گیر آتش نشانان در اطفای این آتش سوزی مهیب، افزود: خوشبختانه از سرایت آتش به منازل مسکونی همجوار جلوگیری شد.
همین گزارش حاکی است: به حمدالله تاکنون هیچ مصدومی اعلام نشده و آتش نشانان در حال لکه گیری کامل این آتش سوزی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟