واژگونی هولناک تانکر حمل سوخت هواپیما در جاده قدیم قزوین_ رشت+ عکس

سرپرست بخشداری طارم سفلی گفت: یک دستگاه تانکر حمل سوخت هواپیما روز پنجشنبه در جاده قدیم قزوین_ رشت در محدوده این بخش واژگون شد.

رضا حسنی افزود: با در یافت گزارش واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت هواپیما، در جاده قدیم قزوین _ رشت در ورودی روستای کوگیر سفلی، با هماهنگی های به عمل آمده؛ ماشین آلات آتش نشانی لوشان، تعاونی دهیاران طارم سفلی، عوامل پاسگاه انتظامی کوگیر، پلیس راه، محیط زیست، راهداری و عوامل بخشداری در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه تانکر حامل سوخت هواپیما از تهران به مقصد فرودگاه رشت در حال حرکت بود، افزود: آتش نشانان به سرعت عملیات ایمن سازی تانکر را انجام داده و عوامل راهداری با هدایت سوخت، از نشت آن به باغ های اطراف جلوگیری بعمل آورده و تانکر حمل سوخت پس از تخلیه کامل تحت نظر پلیس راه با جرثقیل از محل جابه جا شد

سرپرست بخشداری طارم سفلی با اعلام اینکه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت با تاکید بر شعار ایمنی "دیر رسیدن، بهتر از هرگز نرسیدن است"، از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئن و ایمن در جاده‌ها حرکت کنند.

بخش طارم سفلی به مرکزیت شهر سیردان یکی از بخش‌های شهرستان قزوین است که از شمال با استان زنجان از جنوب با شهر لوشان و از شمال شرقی با شهر بادی منجیل هم مرز است

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟