دکتر ستار سهرابی، رئیس بیمارستان قدس پاوه  در خصوص این حادثه، اظهار داشت: صبح امروز در ساعت ۹:۳۰ دقیقه یک مورد اورژانسی به بیمارستان قدس گزارش شد.

وی افزود: یک دختر تقریبا ۱۷ ساله که مشغول شستشوی شیشه پنجره در طبقه سوم ساختمان مسکونی در روستای دوریسان پاوه بود متاسفانه سقوط کرده و بشدت از ناحیه سر آسیب می‌بیند.

سهرابی با بیان اینکه درجه هوشیاری این مصدوم ۳ بوده است، گفت: پس از ورود به بیمارستان به دلیل شدت صدمات و شکستگی‌های ناشی از تروما عملیات احیا برای وی انجام شد.

وی افزود: در ادامه سونوگرافی اورژانسی، اینتوبه (لوله گذاری تنفسی) و ساکشن هم انجام گرفت و به دلیل شدت صدمات و نیاز به اعزام فوری با اورژانس هوایی استان هماهنگی های لازم انجام گرفت و پس از انجام مراحل فوق، مصدوم با بالگرد اورژانس راس ساعت ۱۱:۳۰ جهت تکمیل درمان به بیمارستان شهید طالقانی کرمانشاه اعزام گردید.

فریق ویسی مدیر داخلی بیمارستان قدس پاوه دقایقی پیش با اعلام خبر فوت این جوان گفت: خانم پرند (نسترن) ندیمی از اهالی روستای ساتیاری ساکن در روستای دوربسان متاسفانه به دلیل صدمات وارده در بیمارستان طالقانی کرمانشاه فوت کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟